CFU CAN RULL

CFU CAN RULL

divendres, 11 de desembre del 2009

Un nou repte.



Canvi d’equip.



Durant els últims dies el CE Mercantil ha realitzat una sèrie de canvis, principalment a les banquetes; primer van ser els entrenadors del Aleví “A” i el Juvenil B” els que van deixar els càrrecs, ambdós pels mals resultats del equip, i darrerament han estat els entrenadors del Infantil “C” i l’Aleví infantil femení, també pels mals resultats, però en el cas del equip femení es va afegir l’accident de l’entrenadora, que haurà d’estar de baixa el que resta de temporada.

En aquests dos últims casos es un on entra el meu paper, ja que he hagut de deixar l’infantil “C” per canviar al infantil – aleví femení.

Primer m’agradaria acomiadar-me del Infantil “C”, equip que he tingut la sort de dirigir des de el passat mes de juny; on varem començar molt bé, ja que ens vam proclamar campions del torneig de l’escola de futbol Montcada, i en la pretemporada es van guanyar tot els partits excepte l’últim, que ens va enfrontar a un equip de una categoria superior a la nostra. Al començar la lliga es quan van arribar els problemes, ja que ens va tocar un grup molt complicat, amb molts equips “A” i amb jugadors de un any superior als nostres. Les derrotes s’acumulaven una darrera l’altre, i només es va poder guanyar dos partits, un el derbi, contra el CE Sabadell, i l’altre en el desplaçament a Terrassa, que ens va enfrontar al San Cristobal. Els nois ho donaven tot, jo també, i en molts partits el joc era bo i les ocasions de gol, nombroses, però els resultats no van arribar, i aquests en el futbol són imprescindibles.

Estic segur que aquest equip és salvarà, perquè té qualitat i ganes, però també té una cosa més important, un gran ambient al vestuari.

Només agrair a tots els jugadors l’estima que m’han demostrat durant aquests magnífics mesos.

També fer un a part per la Tàmara, que m’ha ajudat molt i per sort segueix amb mi en aquesta nova etapa, al davant del les més petites del club, i que tenim com a objectiu la salvació i poder mantenir la categoria, la primera divisió.

M’agradaria donar les gràcies al Isma, al Toni i al Cristobal per tota la seva ajuda i la seva confiança amb mi.



Sempre MercantiL!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada