CFU CAN RULL

CFU CAN RULL

dissabte, 12 de juny del 2010

Temporada 2009/2010



La temporada dos mil nou, dos mil deu, va començar al setembre; el club, em va donar l’Infantil “C” i els Barrufets, aquests últims per quarta temporada consecutiva i que unes setmanes abans ja he resumit la temporada, on s’ha aconseguit el “doblet”, Lliga i Copa. La pre temporada, per l’Infantil “C”, va començar molt bé, guanyat tots els partits i jugant força bé, però a falta de poques setmanes pel començament de la lliga, la coordinació del club va decidir que cinc jugadors importants del c pugessin al b, amb lo qual, l’equip va quedar coix. Els primers partits de lliga van començar malament i tot i el joc força acceptable, els resultats no arribaven, fins que el mes de desembre es va decidir que el canvi d’entrenador seria el millor per l’equip. Acte seguit, em vaig reunir amb el Raul, el coordinador del femení, i em va oferir fer-me càrrec de l’Infantil – Aleví femení, que a part dels mals resultats obtinguts fins al desembre, es va sumar l’accident de la Sílvia, entrenadora fins aquest moment. No m’ho vaig pensar i vaig acceptar, ja que era un repte important, salvar l’equip i n’estava convençut de que amb la meva experiència al futbol femení més al futbol set podria aconseguir l’objectiu marcat. El vestuari em va rebre molt bé i ens vam posar a treballar. Els primers resultats van ser dolents, però poc a poc l’equip anava agafant confiança i les victòries no van tardar en arribar. La segona volta va ser excepcional, ja que l’equip va sumar vint-i-dos punts i va aconseguir grans resultats, com la victòria contra el Badalona o l’empat a la ciutat esportiva del RCD Espanyol. L’objectiu es va complir i l’equip va quedar en una gran sisena posició. Passada la Setmana Santa va començar el torneig complementari i es va donar la cara, ja que fins l’últim partit i van haver opcions de guanyar-lo. Aquest dissabte hem jugat l’últim amistós i ara toca descansar i sobretot, començar a preparar la pròxima temporada. L’equip tindrà les baixes de la Maria i la Gemma, que pugen al cadet, i de la Carmina, que segurament fitxarà pel FC Barcelona. De moment s’han produït dues incorporacions, totes dues en defensa, la Sandra i la Marta. Ara falta acabar de tancar la plantilla amb una davantera que garanteixi els gols.

En resum, podríem dir que ha estat una gran temporada, ja que l’equip ha confiat amb mi i gràcies al seu esforç s’ha aconseguit l’objectiu marcat al mes de setembre. M’agradaria donar les gràcies als pares, pel suport i la insistència en que em fes càrrec de l’equip, al Mercantil, per confiar amb mi per salvar l’equip, al Jordi i la Tamara per ajudar-me en tot el que han pogut, però sobretot a les jugadores, que unes més que altres, m’han tingut molta estima i m’han fet disfrutar molt d’aquest esport que tan m’agrada. Moltes gràcies noies.


2 comentaris:

  1. kina casualitat ke a la fotu de baix am els barrufets i a la nostra foto estas igual!
    Gracies per toot*

    ResponElimina
  2. Es que a les fotos sempre em poso igual...jaja!
    Gràcies a vosaltres!

    ResponElimina