CFU CAN RULL

CFU CAN RULL

dilluns, 20 d’abril del 2015

TORNEN A SUMAR ELS TRES PUNTS – BENJAMÍ C


CE Manresa 1-5 CE Mercantil
Àlex Mateo 4’, 9’
Max 26’, 38’
Guillermo 18’

Aquest cap de setmana em tornat a guanyar tres punts. Després de la derrota de la anterior setmana ens em recuperat ràpid. Al primer quart em aconseguit dos gols. El primer ha arribat en el minut quatre, un gran gol d'Àlex Mateo de fora l'àrea. No hi han agut moltes jugades de gol clares però en el minut vuit, un altre cop l'Alex Mateo ha aconseguit el segon gol, després d'un gran passada de Max.
Al minut cinc del segon quart Guillermo ha marcat el tercer, assistència de Max. Hem tingut tres ocasiones més molt clares, una de Jan que para el porter després d'una bona jugada col·lectiva i dos més de Max que falta molt poc perquè acabin en gol. Zero a tres a favor abans del descans.
Al tercer quart em aconseguit un gol més, aquesta vegada de Max al minut segon. al minut nou em tingut dues ocasions, una d'Alex Mateo que para el porter i una altre per part de Max.

Al últim quart, em dominat molt més i em provocat moltes ocasions però nomes em aconseguit un gol al minut dos de Max, assistència d'Alex Mateo. Al minut sis, Guillermo ha tingut una ocasió clara que el porter ha desviat al travesser. Al minut següent Àlex Mateo ha estrellat la pilota un altre cop contra el travesser. El últim quart també hi han agut errors i això ens ha fet encaixar un gol al minut nou. Als últims minuts em tingut dues ocasions més, una de Jan i una d'Alex Mateo d’estratègia. El partit ha acabat amb un resultat de un a cinc, tres puntets més i ara a pensar en el partit següent.


Adrià Herranz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada