CFU CAN RULL

CFU CAN RULL

dijous, 3 de setembre del 2015

UN GRAN CANVI


Després de nou temporades defensant com a entrenador i coordinador els colors del CE Mercantil, aquest estiu, i veien la situació del club, vaig decidir fer un canvi. Vaig tenir un parell de propostes, però quan em vaig seure a parlar amb els màxims responsables del meu nou club, el CFU Can Rull, no ho vaig dubtar i vaig firmar per ells. Les seves ganes perquè jo m’incorporés al club van ser les que em van fer decidir per ells. Aquí faré de coordinador de les categories inferiors del club, és a dir, debutants i Pre Benjamins; a part, de fer-me càrrec del tots els partits i torneigs dels més de quaranta equips que hi ha actualment. També seré el primer entrenador de l’Aleví D, tot amb jugadors de primer any, entre els quals n’hi ha dos que ja tenia l’any passat i han decidit fer el canvi juntament amb mi, cosa que em va fer especial il·lusió. Els motius de deixar el club en el qual portava molts anys prefereixo no comentar-los i guardar-me’ls per mi, però un dia, quan tots els dirigents que hi ha ara mateix “governant” el club marxin, o millor dit, els facin fora, llavors ho explicaré; de moment, millor callar i dir que he marxat perquè estava cansat de tants anys.

Espero, com a mínim, que les coses vagin igual de bé que en aquests anys, tant en la coordinació, dos descensos i sis ascensos, com en el d’entrenador, en nou temporades mai un equip dirigit per mi ha quedat per sota del quart lloc. Des d’avui, un aficionat més del CFU Can Rull.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada