CFU CAN RULL

CFU CAN RULL

dimarts, 28 d’octubre del 2014

SEGONA VICTÒRIA; SEGONA GOLEJADA


CE Mercantil 11-0 CE Vacarisses
Max 14’, 25’, 36’, 31’, 38’
Àlex Mateo 6’, 8’, 37’
Jan 11’, 46’

Gran partit del benjamí C! Segona victòria a casa, després del últim partit perdut. Em guanyat de golejada però encara així a faltat intensitat. Ha estat un gran resultat, em aconseguit onze gols a favor, zero en contra i tres meravellosos punts. Partit en el que em millorat molt la definició cara a porta.
En el primer quart de la primera part em sortit un mica dormits i amb poca intensitat. Però encara així em aconseguit tenir ocasions i aprofitar-les. Em aconseguit quatre gols a la primera part. Al minut u em aconseguit obrir el marcador amb un gol de Àlex Mateo, després d'un gran passada de Luca. El segon gol a arribat al minut sis de Àlex Mateo, assistència de Diego. Dos minuts més tard ha arribat el tercer també d'Àlex Mateo de rebot. Un minut abans dels descans amb un passada de Diego a Jan em aconseguit el quart.
El segon quart em millorat la intensitat però en canvi no em sabut aprofitar les grans ocasions que em tingut. Al minut dos em aconseguit el cinquè amb un gol de Max. Em tingut la possessió però no em acabat de complir.
Al tercer quart em millorat la intensitat i la definició respecta el segon quart i em aconseguit tres gols més. Han arribat els dos primers al minut u de Max exactament iguals després d'una recuperació i una gran definició. Al minut set del tercer quart a arribat el vuit, gol de Max de refús.
Al últim quart em aconseguit arribar als deu, i em aconseguit tres gols més després de una gram actitud i esforç. Minut u gol de Àlex Mateo, assistència de Max. Al minut següent, gol de Max amb una jugada individual. I per tancar el partit ha marcat Jan amb un passada de Max.
Gran partit! Però encara hi ha moltes coses a millorar. Ara a pensar en la setmana que ve, intentar aconseguir  la primera victòria fora de casa, i suma tres punts més.


Adrià Herranz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada